Dalam ramai – ramai orang yang ada dalam Pakatan Haramjadah tu, kenapa Si Din Pudu ni pulak yang beria – ia nak mempertahankan Si Ketua Penipu tu?

Nampak sangat la orang macam Si Din Pudu ni buta dari melihat Kebenaran yang terbentang luas depan mata dia. Dia yang dah kalah masih kabur sebab Gilakan Kuasa.

Kenyataan dia dibawah ni jelas membuktikan kepada kita bahawa dia adalah salah seorang Pendokong Si Ketua Penipu tu. Biarpun dia ‘KOTOR’ macam mana sekali pun.

Dah memang cukup jelas keterangan yang diberikan oleh Raja Tikus, Si RPK mengenai kaitan Si Ketua Penipu tu dengan BERSIH. Pun dia masih nak menafikannya jugak?

Dalam kenyataan Si Din Pudu tu hari ini, dia menolak kenyataan bahawa Si Ketua Penipu tu telah ‘mengotorkan’ usaha BERSIH yang mahu membersihkan sistem Pilihan Raya.

Kata dia, adalah sesuatu yang tidak wajar sekiranya beban tersebut diletakkan diatas bahu Si Ketua Penipu tu dan menyalahkannya kerana mensabotaj usaha BERSIH sebelum ini.”Komitmen untuk mendedah dan melumpuhkan sindikit pengundi asing, itu wujud dalam suasana politik negara kita tapi ia masih tidak mencapai matlamatnya kita kerana kerajaan tidak berikan komitmen sepenuhnya untuk menyediakan pilihan raya adil dan bersih,” katanya kepada Sinar Harian.Komitmen nak melumpuhkan sindiket pengundi hantu kata dia? Mana buktinya kata ada wujud pengundi hantu yang dimaksudkan? Boleh dia berikan bukti yang kukuh?

Tak payah ambik tempat lain la. Cukup dikawasan dia bertanding sebelum ni je jadi bahan bukti. Berapa ramai pengundi hantu yang ada disitu?

Malah dakwaan kononnya wujud 40ribu orang Bangla sebelum ini pun telah disangkal oleh beberapa orang pemimpin – pemimpin Pakatan sendiri.

Adakah Si Din Pudu tu nak tuduh diorang semua menipu dalam memberikan kenyataan sebelum ini kepada rakyat? Adakah dia nak kata bahawa 40ribu Bangla tu wujud?

Kalau ada, kenapa tidak ada satu pun borang petisyen yang diisi melaporkan bahawa wujudnya pengundi hantu dikawasan yang mereka bertanding?

Jangan cakap la mahkamah tolak petisyen diorang. Cukup sekadar kita baca isi kandungan petisyen tu pun kita tau yang tak de pun cerita pasal pengundi hantu ni.

Semua petisyen yang dibuat hanya berdasarkan kepada alasan teknikal sama ada salah kira kertas undi atau pun kertas undi rosak. Tak de pulak cerita pasal pengundi hantu.

Jadi, tak payah la Si Din Pudu tu nak menolak Kebenaran yang ada depan mata. Rakyat Malaysia ni masih belum buta lagi. Kot kalau dia yang dah ‘Buta Hati’ dari melihat kebenaran tersebut, jangan pulak dia nak hasut rakyat ikut cakap dia pulak!!!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s